Πάρα πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (ή αλλιώς τα social media) καθημερινά. Η επικοινωνία που προσφέρουν, η αίσθηση της αμεσότητας και οι πολυάριθμες επιλογές ως προς τη διασκέδαση και την ενημέρωση φαίνεται πως έχουν σταθεί καταλυτικά στοιχεία στην εξάπλωσή τους. Ως εκ τούτου, πολλές φορές οι χρήστες εγγράφονται σε πολλά μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα επισκέπτονται συνεχώς.

Μια τέτοια ευκαιρία δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητη από τους επαγγελματίες στη διαφήμιση. Αν αναλογιστεί κανείς το γεγονός ότι στο Facebook μπαίνουν κάθε μήνα 1,2 δισεκατομμύρια άτομα και αλληλεπιδρούν με άλλους, τότε εύκολα συμπεραίνει πόσο σημαντική πηγή προβολής αποτελεί αυτή η πλατφόρμα. Αντίστοιχη δυναμική έχουν αποκτήσει το Instagram, το Twitter και το LinkedIn. Μάλιστα, το τελευταίο επικεντρώνεται περισσότερο στον επαγγελματικό τομέα.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν και ένα ακόμη στοιχείο, το οποίο τα κάνει ελκυστικά στον τομέα της διαφήμισης. Πιο συγκεκριμένα, περιλαμβάνουν προσωπικά δεδομένα και χρήσιμες πληροφορίες για κάθε χρήστη. Ως αποτέλεσμα, υπάρχει μια ανεξάντλητη πηγή πληροφοριών που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη στόχευση της κατάλληλης διαφήμισης στους χρήστες με τις μεγαλύτερες πιθανότητες να ανταποκριθούν. Για παράδειγμα, ένα ταξιδιωτικό γραφείο έχει μεγαλύτερες πιθανότητες επιτυχίας αν στοχεύσει τη διαφήμισή του σε άτομα που ενδιαφέρονται για ταξίδια.

Βέβαια, έχει γίνει τώρα τελευταία μεγάλος ντόρος με τη χρήση των προσωπικών δεδομένων στο διαδίκτυο. Αυτό το τεράστιο θέμα φυσικά και επηρεάζει τη διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Εντούτοις, ο πλούτος των πληροφοριών είναι τέτοιος που δεν μπορεί να καμφθεί από τίποτε. Ακόμη και σήμερα οι εταιρείες διαδικτυακού μάρκετινγκ επικεντρώνουν τις στρατηγικές τους στο διαδίκτυο και τα social media. Η διαδικασία είναι αρκετά σαφής και τα αποτελέσματα φαίνονται άμεσα.

Όσο οι χρήστες του διαδικτύου αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και μοιράζονται στοιχεία για τη ζωή και την καθημερινότητά τους χωρίς δεύτερη σκέψη, η λύση της διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα παραμένει σε μεγάλη ζήτηση από κάθε επιμέρους αγορά.